GCV Kathy VanLooy – THE KAY
Turnhoutsebaan 225,2970 Schilde
www.thekay.be
Maatschappelijke zetel:
GCV Kathy Van Looy
Goudvinkendreef 7
2900 Schoten
BTW BE 0555 817 324 - IBAN BE83 36313633 1015
RPR Antwerpen - afdeling Antwerpen
Contact: hello@thekay.be
1.1 niet overdraagbaar
Een beurtenkaart is strikt persoonlijk en kan nooit overgedragen worden aan derden.
1.2 Misbruik
In geval van misbruik van een beurtenkaart, zal de beurtenkaart ingetrokken en geannuleerd worden.
1.3 Betaalmethode en geldigheidstermijn
- We hebben verschillende lidmaatschapsvormen waarvan alle details zijn terug te vinden in onze app.
- Je koopt lidmaatschappen aan via de webshop in de app, onder de knop ‘lidmaatschappen’.
- Alle lidmaatschappen zijn jaarcontracten en kunnen niet bevroren worden omwille van vakantie.
- Je mag bij alle lidmaatschapsvormen gebruik maken van de mogelijkheid tot schorsing van je lidmaatschap om medische redenen, op de hierna gedefinieerde voorwaarden:
• het lidmaatschap kan enkel worden geschorst na ontvangst door The Kay van een geldig medisch attest (via e-mail) dat aangeeft dat het lid tijdelijk geen sport kan uitoefenen;
• het medisch attest geeft aan dat er vanaf de dag van verzending van het attest aan The Kay ten minste sprake is van 1 maand benodigde schorsing;
• de schorsing gaat in vanaf de dag van ontvangst door The Kay en niet met terugwerkende kracht;
• de schorsing is steeds voor bepaalde duur en eindigt op de voorgeschreven datum van het medisch attest;
• door de schorsing verschuift de duur van de overeenkomst met de periode van de schorsing;
c. Indien je een medisch attest overlegt waaruit blijkt dat je niet meer zult kunnen sporten voor een periode van minstens 12 maanden na de datum van het attest, zal The Kay het lidmaatschap op jouw verzoek beëindigen per de datum van ontvangst van het verzoek, daartoe voorzien van het medisch attest (via e-mail naar The Kay).
- Indien het medisch attest pas wordt aangeleverd na het inleiden van een gerechtelijke procedure ter verhaal van de verschuldigde lidmaatschapsgelden, zullen deze niet meer worden aanvaard.
- De lidmaatschappen worden maandelijks betaald via domiciliëring, op de eerste van de maand. Neem je bvb een lidmaatschap in het midden van de maand, dan wordt deze maand verrekend met je eerste factuur in de komende maand.
- Indien we je betaling om wat voor reden dan ook niet kunnen afschrijven (bijv onvoldoende saldo), dan sturen we de domiciliëring nogmaals naar je bank.Als je gedurende een periode van twee maanden niet aan je betalingsverplichting voldoet, dan wordt de overeenkomst ontbonden en is een verbrekingsvergoeding van 300,00 EUR verschuldigd.
- Lidmaatschappen zijn persoonlijk en op naam en mogen niet doorgegeven worden.
- Wens je het abonnement na een jaar op te zeggen, dan geldt er een opzegtermijn van 1 maand.